piątek, 26 lipca 2013

Władysławowo




Towarzystwo zasmucone bo młodsza duża wyjeżdza sobie nad morze do Władysławowa.

Wprawdzie tylko na 3 dni ale dla nas to i tak długo. Kto się będzie z nami bawił ?? Starsza duża jest leniwa woli czytać , albo siedzieć przy kompie. Oj dola nasza dola :(



Pakowanie odbywa się pod nadzorem Cebuli. Werka ?? a majtki wziełaś ?



Skarpety ? a po co Ci skarpety .... Ja bym w żżżżyciu nie założył.



Ech wspomnienia ... kiedyś było tak - dwie małe  panieneczki  w jednakowych sukienkach.



Teraz już dorosłe - piękne , mądre - jestem z nich taka dumna - udało mi się.



10 komentarzy:

  1. Moje po wyjeździe córki zajęły jej łóżko, przynajmniej miały dużo miejsca dla siebie ;-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, potomstwo chodzi juz wlasnymi drogami, moje juz dawno wyprowadzone, tylko zwierzeta po nich zostaly...

    OdpowiedzUsuń
  3. We hope your human comes back to play with you soon!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beda teskinic koteczki :)

    OdpowiedzUsuń